Leonardo | ФОТО
Дата и час: Нед Апр 28, 2024 1:00 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Питане относно DHV report
МнениеПубликувано на: Чет Апр 13, 2006 5:50 pm 
Здравейте,

може ли някой да ми поясни какво точно означават цифричките,ама точно. Да вземем за пример крилото Х ,което има дхв 2-3 на асиметричен колапс. Какво означава това? Гледах тестове на крилата Nova и тогава се замислих. Чудя се по-точно -когато някой от тест пилотите дръпне А колана за да симулира асиметричен колапс после прави ли нещо,защото ми се срува,че оставят крилото да се оправи съвсем само и може би в зависимост от броя витки,скоростта и бързината на завинтване и самото поведение на крилото по време на маневрата определят така познатите на всички цифрички 1-2 ,2,2-3 .

Ще съм много благодарен ,ако някой изкаже компетентно мнение и обясни как всъщност стоят нещата.

Благодаря на отзовалите се


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 13, 2006 5:55 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Свали си от същия сайт (на Nova) филмчето Dynamic Decisions. Там точно за това се говори, при това наистина компетентно - от тест пилоти на Nova и експерти от DHV.

P.S. Ето и линк http://www.nova-wings.com/real/dynamic_decisions_e.zip но виж в сайта, там има и версии със субтитри, ако не си добре с английския.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 12:42 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
А чувал ли си мълвата, че DHV е мафия?.........


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 7:58 am 
Не ,не съм чувал,че е мафия. Но дори и да е мафия тя трябва да има някаква версия или нещо като алиби,нали? Тоест мафията може и да си измисля някакви цифри,но нали трябва да ги обяснява (дори и да е лъжа) по някакъв начин тези цихри. Товаме интересува- как те ги обясняват.
Наско,благодаря за линка.Ще потърся версия със субтитри.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: DHV-CEN
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 9:19 am 
Offline

Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 7:54 am
Мнения: 175
Местоположение: Варна
Име: Йордан Пенев
DHV теста е задължителен само за крилата продавани в Германия и Австрия. Там парапланерите се контролират като останалите летящи обекти - моторни и безмоторни. В другите държави парапланера е спортна екипировка и не е задължително да има DHV сертификат.
От тази година влиза в действие Европейски стандарт CEN който е комбинация от DHV и AFNOR процедури. Който се интересува от критериите при отделните тестове може да посети

www.bhpa.co.uk/members/documents/En926-2summary.pdf

DHV си е спечелил името мафия заради чисто субективните оценки на тест пилотите - Майк Кунг сам решава дали едно крило е 2 или 2/3. Предполагам че се намесват и пари под масата. За много производители DHV е необходимо зло поради факта че Германия и Австрия са най-големите пазари.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 9:39 am 
НО изместихме темата на разговора. Не ме интересува конкретната организация. Интересува ме какво означава едно крило да има дхв 2-3 на асиметр. Колапс (както дадох примера). Все още не съм изтеглил филмчетата на НОВА.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: re: за DHV
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 9:55 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 08, 2004 10:02 am
Мнения: 129
Местоположение: Казанлък
Име: байРос
провери тук http://www.paraplan.ru/articles/dhv/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 10:15 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
Ей сега ще ти обясня с прости думи :

DHV 1 - Крило, на което можеш по време на полет да спиш, ядеш, пиеш, четеш, пушиш, пърдиш и гледаш портативния си телевизор. Желателно е при излитане крилото да не се управлява от пилота защото излита само (т.е. да не му се пречи).

DHV 1-2 - Крило, на което можеш по време да правиш гореописаните неща, но с едно отворено око.

DHV 2 - Крило, на което можеш по време на полет да мислиш за това как довечера ще я скъсаш, като крадено "балканче" по баир.

DHV 2-3 - Крило, на което можеш по време на полет да се шашкаш от внезапни колапси и челни тъкове... Нищо повече...

DHV 3 - Крило, което е "абсолютно безопасно и изключително подходящо за начичнаещи".. Или поне така твърдяха някои бивши инструктори от миналото. Всъщност реалността е, че това е крило, което вече никои не иска - спортните пилоти не го щат защото не е спортно крило, по-умерените - защото ги е шубе от наказанията които то може да им организира....

DHV спорт - Демек няма DHV... тука няма нужда от обяснение...

А това със секундите да не те вълнува много... Защото секундите по време на тестовете са едно, а по време на полет в турбулентни Сопотски условия нещо по-различно.....

:lol:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 10:41 am 
Ставаш за раздувки;) ама мене наистина ме интересува какво си мислят ,че оценяват пилотите от ДХВ.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: ами
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 11:07 am 
Offline

Регистриран на: Пон Дек 12, 2005 12:04 pm
Мнения: 478
Местоположение: Sofia
Име: Петър Гаврилов
виж на сайта им - www.dhv.de. там е обяснено кое в коя категория попада.
От доста време насам DHV правят един йезуитски трик - именно отказват да сертифицират спортни крила, за да не бъдат обвинени после в нещо си (каквото и да си мислят че може да е то) и от доста време насам няма DHV 3 крила. Това не помага на никой, освен на самите DHV да се чувстват "сигурни"...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2006 7:52 pm 
Хора,просто не чаткам немски. Благодаря ви все пак за отзивчивостта. До утре може би;)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 8:22 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Юни 15, 2005 2:45 pm
Мнения: 535
Местоположение: Ямбол/Бургас
Име: Александър Рунев
В този сайт има и руска и англииска версия просто го отвори.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 12:18 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
Има и френска, само кажи, ако ти трябва помощ :)

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 4:24 pm 
Благодаря.ПОмощ никога не е излишна,но не мога да ангажирам непознати.

Хубави полети:)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 5:25 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 12:43 pm
Мнения: 162
Е! Ти успя да ме смутиш! :oops: Това отказ от помощ, която никога не е излишна ли беше, или покана за запознанство? :wink:

_________________
Разстоянието от земята до небето е пет крачки, от които трудна е само първата!
Даниела Соколова /Дачи/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов