Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пон Юни 03, 2024 11:16 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Май 20, 2006 6:14 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2300
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Митак
благодаря ти за постинга, но в случая става въпрос за различни технологии на зашиване на ушите. Виждал съм здраво ушити Apco крило, но също така съм виждал и други реномирани компании на които им пада качеството поради разни причини.
Както казва Венко трябва да се разгледат други крила Ламбада и да се види тяхното зашиване преди да си правим по нататъшни изводи.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Добри новини!
МнениеПубликувано на: Сря Май 24, 2006 8:16 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 7:35 am
Мнения: 57
Местоположение: Plovdiv
На 19 май унгарецът е прегледан и от пластичен хирург, който му е казал че след около месец ще има отново лакетна става, която ще му позволи да си използва нормално ръката. Престоят му в болницата още не е съвсем ясен заради счупения таз и прешлени, но няма да е по дълъг от месец време. Унгарските доктори са оценили доста високо своевременната намеса на българските си колеги двамата унгарци изказват сърдечни благодарности на всички, които са им помогнали. Относно АПКО!!!!! смятат да ги съдят след като излезне Ищван от болницата, но това не е важно, важното е че за сега сътоянието на унгареца се стабилизира със всеки изминал ден.

_________________
misho skynomad


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Май 24, 2006 9:01 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
niki написа:
... Виждал съм здраво ушити Apco крило, но също така съм виждал и други реномирани компании на които им пада качеството поради разни причини.
Както казва Венко трябва да се разгледат други крила Ламбада и да се види тяхното зашиване преди да си правим по нататъшни изводи ...


Момчета, според мен тук става въпрос за фабричен дефект в конкретната Ламбада, а не за конструктивен дефект на крилата Апко. В тази връзка мисля, че няма смисъл нито Анатоли да привежда като докадателства load тестове, нито да се проверяват други Ламбади, нито Димитър да се засяга "на крило" за своята Кеара.

Независимо дали Апко са ни симпатични или не, те нямаше да са още в бизнеса ако всичките им крила ми се разпадаха по шевовете, както се вижда от тази снимка. С тази Ламбада обаче, очевидно нещата не са наред.
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 25, 2006 8:31 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
1. Митакса - ОК бро, и аз съм работил в АПКО. ОК работниците му на Анатоли не бяха доволни на 100%, но си вършеха работата съвестно. Да не говорим за човека, който работеше на качествения контрол - Вова, един изключително съвестен и добър човек. Само че той напусна и там явно го замества някой, който не е напълно обучен да открива производствените дефекти... А това, че работниците саботират Анатоли е пълна дивотия. Просто защото там никой няма да си рискува работата, макар и не добре платена.

2. Димитър - Аз донесох тази Кеара от Израел и аз и бях първият й собственик. Да, крилото си е добро и на мен ми е давало хубави моменти. Просто не ми допадаше напълно като динамика на полет и затова го продадох. Проблем с качеството на ушиване няма. Даже напротив. А и всичките тия екстри с клапани и дивотии също нещо не ме привличаха...

3. Крилото Ламбада - това е просто една модифицирана Кеара/Симба. В А-линията точките на окачване са от Динеема а не лента 8мм, за да се снижи съпротивлението на крилото (теорията е на Анатоли)... Гледал съм много варианти на това как да се направят тези точки здрави, и в крайна сметка успяха. Парченце Милар е в основата, в него се слага ухото и всичко това се зашива. Тестовете показаха че тази конфигурация издържа на същото натоварване (теста се прави на машина в АПКО), както и нормалните точки за окачване. ОБАЧЕ......

4. Унгарския пилот - Много съжалявам за случката му. Това което видях от снимките и чух от коментарите ме кара да си мисля, че просто Наско е най-прав. Някак тази Ламбада е била ушита БЕЗ миларените усилки на ушичките на А-линията и НЯКАК се е промъкнала през контролата. Лошо за АПКО и Анатоли. Мисля че унгареца има пълното право да нагъзи Анатоли... (Ако може....) Така че не крилата се шият скапано. Просто - s*it happens.....

5. A за това колко добре летят тия крила е тема да друг постинг вече....


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 30, 2006 7:57 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Ето отговора на АПКО във форума на параплан.ру. http://paraplan.ru/forum/viewpost.php?p=213370
А ето и превода на руски, на въпросното писмо.
http://paraplan.ru/forum/viewpost.php?p=213414
Според фирма АПКО Димитър Вълков е един от най-големите български мафиози, който случайно има интереси и в парапланеризма. :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:
И прави предложения, на които не можеш да откажеш!!! :lol: :lol:
Направо да се чудиш да се смееш ли, или да плачеш!?!?!? :?
А ето и постинг нa един от свидетелите на инцидента.
http://paraplan.ru/forum/viewpost.php?p=213424

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: MAFIOZO
МнениеПубликувано на: Вто Май 30, 2006 8:12 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 12:28 pm
Мнения: 100
Радост за моите очи и уши настъпи след като Анатоли му влезе...дълбоко. Чак се смея на писанията му...скапаната му фирма (която наистина има проблем с качеството на материалите и работата) и планери не струват и това повечето пилоти в БГ го знаят! Радвам се че го ядосах...чак ми е кеф! Не ми пука както знаете от никой, най-малкото от един мошенник, който не ми плати заплатата! Както си ще да ме нарича тъпака който не е летял от 100 години...пак ще му кажа и ще обявя на всеослушание, че АРСО не струва. А за Алекс Лоу, говорих с пилота от Южна Африка, който познава Алекс и той ми потвърди че Алекс е напуснал, защото Анатоли не му е плащал и на него. Ей това е истината...надявам се, че АРСО няма да продават повече от 100 планера годишно от тук нататък! Дано унгареца го осъди и фирмата да фалира...

А по отношение на игрите на Анатоли с работниците му, не знам дали ти е известно, че стария дизайнер Олег се беше изприщил с Анатоли, защото той си играеше и с родителите му, които също работиха там (баща му слагаше вървите на планерите и имаше доста често грешки заради напрежението под което работеше постоянно). На всичкото отгоре Анатоли върна Лев на работа (пак дизайнер) и за Олег и баща му се стъжни съвсем. Познай как се работи под такова напрежение-никак! Та такива са работите при АРСО! А пък дали съм мафиозо или не-на състезанята ще видим! За сега поне не съм пипнал компютрите!

Между другото не съм се ядосал още достатъчно, за да пусна в обръщение всички Факти за АРСО, които знам...нека видим как ще реагира Антоша и ще решим каква да е тактиката (цигара-магара-тактика).

_________________
Will fly till I die.


Последна промяна Mitaxa на Вто Май 30, 2006 8:27 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 30, 2006 8:22 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Другата простотия, цитирам:
Няма никакви признаци за грешки при ушиването на въпросната Ламбада. Целият шум относно усилванията, закрепванията и др. са пълни глупости. Ние сме убедени, че откъсването на точките на закрепване се дължат на високо натоварване (shock force?), чиято величина е била много по голяма от допустимата при тестовете, когато се е разработвал и сертифицирал парапланерът.

Ако ще се късат и разрушават крилата при такива "високи натоварвания" по-добре АПКО да шият чаршафи за спане.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 30, 2006 8:41 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Ей тоя Анатоли наистина се е побъркал ... то бива бива, ама ако и за това му е виновен Митака ... :lol:

Между другото, знае ли някой къде се намира тази Ламбада? Който каквото иска да си дрънка, една експертиза на това крило ще разкрие истината ....


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 30, 2006 9:49 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Hacko написа:
една експертиза на това крило ще разкрие истината ....


Това наистина трябва да се направи.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ???
МнениеПубликувано на: Вто Май 30, 2006 10:35 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 12:03 am
Мнения: 559
Местоположение: Шумен
Име: (Хаджи) Северин Акерски
Здравейте колеги.
Не заемам ничия страна, но инцидента поражда 2 въпроса над които всеки трябва да се замисли:
1. Правя ли си годишен технически преглед на летателната екипировка
:?:
2. Правя ли си периодични прегледи на същата :?:
За да знам на какво съм се закачил :idea:
Защото имало е, има и ще продължава да има производствени дефекти и пропуски независимо коя е фирмата. Хора произвеждат парапланерите, хора летят на тях и човешкият фактор е на лице :!:

_________________
Парапланер - Windtech "Fenix"
Сбруя: APCO "Spark"

Изображение
ДИСТРИБУТОР

Kites Maker Olds looking good!
http://kites-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Май 31, 2006 5:12 am 
Offline

Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 5:13 am
Мнения: 10
Човешкият фактор винаги е на първо място. В случая обаче става дума за ново крило, и като модел, и като дата на производство, така че човешкият фактор е този, който е ушил/одобрил дефектно крило.
Ясно е че трябва да се преглежда екипировката, но ако си купите нова кола, ще ли е първото нещо, което ще направите, да отидете с нея на технически преглед, да и легнете отдолу за да и проверите окачването, или ще я засилите по магистралата с колкото може да набере? Аз първо бих я засилил.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юни 01, 2006 8:01 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 7:35 am
Мнения: 57
Местоположение: Plovdiv
Въпросната Lambada се намира в полицията в Карлово.Най-големият проблем е, че не може да я вземе никой освен унгареца или упълномощен от него човек.

_________________
misho skynomad


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юни 01, 2006 8:11 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
Абе Марич ако съм си купил колата от Индия, май няма да я засилвам много по магистралата.... :lol:

А това, че Анатоли Кон е луд евреин, който по гръб не пада ако ще да е затънал до шия в аки е факт. Няма тука човек който да може да го надговори, щото той е най-дървения философ на света. Или аз поне не познавам друг. Митакса е като първолаче в сравнение с А.!...

Така че единствения вариант за някаква разплата по случая "Ламбада" е съдебно дело със свидетели. Само дето не ми е много ясно как сте бъде осъден Анатоли. Америка ще ревне, че в Европа живеят само нацисти най-вероятно и как може такива работи и прочее.... Зиг Хайл :lol:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юни 01, 2006 2:26 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 5:13 am
Мнения: 10
Мисля че APCO в момента с поведението си губят толкова много клиенти, респ. пари, че никое съдебно дело не може да им вземе толкова. Ако унгареца реши да се бори за пари, може и да вземе някакви, но ако е за възмездие, то в момента си става и без негово участие, при това в световен мащаб.
Грешки се прощават и забравят, но безотговорност и арогантност - не.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов