Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:12 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 8:31 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Пилота бе за асистирано летене при мен и бе дошъл със собствена екипировка, но сбруята му нямаше спийд система. Не съм го карал да прави уши. Накарах го да снижи със спирала от която излезе нормално. После като парашутираше мислех, че прави Б срив. Казвах му да пусне спирачките, защото се заблудих от трептенето на изходящият ръб. Мисля, че скоростта му бе малка за бързо отваряне на запасен, особено в дъжд.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 9:39 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Като нямаш спийд-система и изпаднеш в парашутиране - излизането е с дърпане на А-коланите.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 10:43 am 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 6:04 pm
Мнения: 1183
Местоположение: Велико Търново
Име: Ивелин Калушков
DVD написа:
Като нямаш спийд-система и изпаднеш в парашутиране - излизането е с дърпане на А-коланите.

Само малка поправка - не с дърпане на А коланите (надолу) а с бутане на А коланите напред - има съществена разлика. Дърпането надолу кара само А линията да слиза надолу и може да усложни ситуацията с челен тък при ниска скорост, бутането напред активира полиспастната система и навежда цялото крило (А, В и С линии).

_________________
"Успехът не е траен, провалът не е окончателен, важна е волята да продължиш напред!" - сър. Уинстън Чърчил

Independence Dragon 3 M (бяло, черно, червено)/Advance Impress 2+
Aerodyne Massai M (червено, жълто, оранжево)/Advance Impress 2+
Advance Omega 8 - 27 (бяло, жълто, зелено)/Advance Impress 2+

Advance Omega X-Alps - 25 (зелено, бяло, синьо)/Advance Impress 2+

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 11:16 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Viper_Weasel написа:
DVD написа:
Като нямаш спийд-система и изпаднеш в парашутиране - излизането е с дърпане на А-коланите.

Само малка поправка - не с дърпане на А коланите (надолу) а с бутане на А коланите напред - има съществена разлика. Дърпането надолу кара само А линията да слиза надолу и може да усложни ситуацията с челен тък при ниска скорост, бутането напред активира полиспастната система и навежда цялото крило (А, В и С линии).


Точно така - трябваше да уточня! Дърпането е добре да е напред защото освен другото, дава възможност да направиш всичко по-прецизно.

Това цялото нещо трябва първо да се оттренира над вода поне няколко пъти!


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 11:22 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 12:04 pm
Мнения: 608
Име: Милен Димитров
Пилот за който спиралата е нещо специално :))))
Купил си последен модел високо EN B!!!!
Не си е прочел дори упътването...
Това обяснява всичко

_________________
https://www.facebook.com/Paragliding4Fun?ref=hl


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -5 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 7:56 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
niki написа:
:-)
Прочетете Forward motion и ако имате въпроси питайте :-)
http://skynomad.com/articles/beginners- ... amics.html


Изображение

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2021 8:02 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
Изображение

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 11:18 am 
Offline

Регистриран на: Пон Май 03, 2010 7:59 pm
Мнения: 440
Име: Георги Джамяров
Изображение

_________________
Ссса


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 12:38 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 12, 2004 10:04 pm
Мнения: 280
Местоположение: Пловдив
Джубака, много си далече от Леонардо, майна ... :lol:
Оставяа открит въпросът, защо ново крило парашутира в някакъв дъждец, пък било то и на уши...

_________________
небесен чергар


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 3:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Юли 04, 2016 8:41 am
Мнения: 51
Име: Ivo Bozhinov
архитекта написа:
Джубака, много си далече от Леонардо, майна ... :lol:
Оставяа открит въпросът, защо ново крило парашутира в някакъв дъждец, пък било то и на уши...


Както дилърът на въпросната марка каза - крилото си е супер, просто пилотът е смотаняк.


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -1 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 5:31 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 12, 2004 10:04 pm
Мнения: 280
Местоположение: Пловдив
Това си е типично дилърско мнение, което нищо не обяснява за крило EN B категория.

_________________
небесен чергар


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 7:03 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Според мен крило, което е сертифицирано като EN-B, но като му направиш уши се срива - е сертифицирано неправилно.


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 8:58 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 24, 2016 7:03 pm
Мнения: 37
Име: Михаел Манолов
Недилърско мнение:

Аз летя със същото крило. Правил съм уши не 1-2 пъти. Със спийд, без спийд нямам никакви проблеми. Дори не съм усещал някакво нетипично поведение.
Разликата е, че аз летя на горна граница. :)

Относно EN сертификацията - Не искам да звуча сякаш съм компетентен да говоря за сертификации, но наблюденията са ми, че това крило се държи по-стабилно отколкото по-ниския клас Б на UP. Но не изключвам възможността това да е в резултат от управлението на крилото.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Чет Юни 03, 2021 9:13 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Някой може ли да каже какъв размер е крилото и с какво общо тегло го лети пострадалия !?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Изпарашутиране в дъжд
МнениеПубликувано на: Пет Юни 04, 2021 6:44 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 12:04 pm
Мнения: 608
Име: Милен Димитров
Buga написа:
архитекта написа:
Джубака, много си далече от Леонардо, майна ... :lol:
Оставяа открит въпросът, защо ново крило парашутира в някакъв дъждец, пък било то и на уши...


Както дилърът на въпросната марка каза - крилото си е супер, просто пилотът е смотаняк.


Ти го наричаш смотаняк!!!
Аз казвам, че не е спазил правилата!!!

_________________
https://www.facebook.com/Paragliding4Fun?ref=hl


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -1 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов