Здравейте, Тъй като съм решил (пак) да сменям крилото си, в момента сондирам EN-B крилата. Решил съм преди да си купя следващото крило ДА ГО ТЕСТВАМ в реални условия, вместо да чета фалшиви ревюта и субективни мнения. Съдейки по ревютата излиза, че единствените проблеми на крилата са, че не са дошли с concertina bag?! Ясен Нейчев преди време ми даде да пробвам Gin Atlas и останах доволен от него, но ми се стори бавно и тромаво... И толкоз... Или само той поддържа някаква демо екипировка, или всички дилъри имат проблем с начините на търговия... На Въздухария аха да тествам independence geronimo-то на Юли, ама се оказах на старта 5 часа и слязох с джип, защото проби солиден север. Съответно като слязох Юли (съвсем в правото си) се беше нервирал, защото е изпуснал деня (бяхме се уговорили да литна и да кацна, за да може той да се качи към 2-3ч.). Сигурен съм, че ако бях питал Пастора, той щеше да ми даде geronimo, но просто Юли ми предложи неговото, та проблема не е в конкретния пример, просто смятам, че ситуацията е идентична с всяка друга. Смятам, че е АБСУРДНО дилър, който взима % от продажбата на крила, да те насочва към тоя и оня (независимо дали го познаваш или не), пък ако той евентуално се съгласи да изпусне един ден летене, щото си му много мил. Това реално е възможно само ако си късметлия да уцелиш приятел със същото крило.
Бях чул слухове преди време, че Дънди имала практика да си платиш само транспортните разходи от производителя до България, но да можеш да тестваш което крило искаш, което лично мен ме устройва, но знам, че са само слухове.
Драги дилъри, Бихте ли били малко по-открити към потенциалните си клиенти, като обявите тук (или в някоя тема специално за целта) с каква ДЕМО екипировка разполагате, дали е възможна схемата, която описах по-горе (с Дънди) и т.н.? Ясно ми е, че не можете да обявите цените публично поради една или друга причина, но не смятам, че подобна информация би навредила по някакъв начин на бизнеса ви.
Искам да ви дам пари, ама не и на сляпо. Не и втори път.
|